nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Bridgestone isi revizuieste bugetul de publicitate

Conform ste-ului Bridgestone-Firestone North American Tire lanseaza o campanie nationala pentru promovarea brandului Firestone.

Compania va face cu aceasta ocazie cea mai importanta infuzie de capital din ultimii ani in scopuri de promovare pentru brandul Firestone. Bridgestone a refuzat sa faca publica cifra la care se vor ridica cheltuielile acestei campanii, insa purtatorul de cuvant  al companiei, Tiffany Bryant a afirmat ca Bridgestone a alocat un buget de patru ori mai mare decat cel pe anul trecut pentru aceasta campanie. Imaginea anvelopelor Firestone a avut de suferit in ultima vreme o data cu numeroase procese legate de acidente rutiere care au avut drept cauza principala produsele Bridgestone.

Noua campanie va fi difuzata pe trei posturi nationale de televiziune si a inceput deja sa fie difuzata pe posturile de televiziune prin cablu.

Data publicării: 21 martie 2004 | 09:46
tipăreşterecomandă

Citeşte:

3D Secure prin Romexterra Bank

Mercury Promotions a organizat cea de a patra editie a Conferintei de vanzari si marketing COCA-COLA HBC

Tetra Pak se implica in procesul educational din Romania

Biroscopul copywriter-ilor: saptamana 16-23 februarie


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server