Bridgestone isi revizuieste bugetul de publicitate
Conform ste-ului (h t t p : / / w w w . n a s h v i l l e c i t y p a p e r . c o m) Bridgestone-Firestone North American Tire lanseaza o campanie nationala pentru promovarea brandului Firestone.

Compania va face cu aceasta ocazie cea mai importanta infuzie de capital din ultimii ani in scopuri de promovare pentru brandul Firestone. Bridgestone a refuzat sa faca publica cifra la care se vor ridica cheltuielile acestei campanii, insa purtatorul de cuvant  al companiei, Tiffany Bryant a afirmat ca Bridgestone a alocat un buget de patru ori mai mare decat cel pe anul trecut pentru aceasta campanie. Imaginea anvelopelor Firestone a avut de suferit in ultima vreme o data cu numeroase procese legate de acidente rutiere care au avut drept cauza principala produsele Bridgestone.

Noua campanie va fi difuzata pe trei posturi nationale de televiziune si a inceput deja sa fie difuzata pe posturile de televiziune prin cablu.