Newsletterul conţine prezentari de modele nou lansate, sugestii, ştiri din reţeaua de dealeri Mazda, premii obţinute, invitaţii la test-drive şi oferte exclusive pentru abonaţi. Este trimis în fiecare lună clienţilor direcţi, vizitatorilor showroom-ului şi tuturor celor interesaţi care se abonează pe site-ul Mazda. Pentru realizarea newsletterului, Romcar a apelat la Kinecto Permission Marketing, companie specializată în producerea şi monitorizarea de newslettere corporate. Planificarea strategică a durat trei saptamani. Prima ediţie a newsletterului s-a trimis în februarie şi s-a bucurat de un real succes.
“Rezultatele monitorizării făcute la câteva ore după trimitere au fost mult peste aşteptări, rata de citire fiind de peste 60 la sută”, spune Radu Ionescu, managing director Kinecto.
Armanca Muntean, director de vânzări Mazrom Motors, dealer Mazda pentru Bucureşti, confirmă faptul că newsletter-ul şi-a atins scopul: “A doua zi după trimitere unul dintre abonaţi a venit cu talonul printat şi a achitat avansul pentru a-şi achiziţiona o Mazda3”.
Despre Mazda
Marca Mazda este prezentă în România din noiembrie 2000, iniţial prin Mazrom Motors, iar începând cu luna ianuarie 2003 prin Romcar SRL, importatorul marcilor Mazda şi Ford în România. Reţeaua de dealeri Mazda la nivel naţional numară 11 showroom-uri, răspândite pe întreg teritoriul României.
Despre Kinecto
Kinecto Permission Marketing sprijină companiile româneşti să câştige dintr-o mai buna marketare şi evaluare a relaţiilor existente (clienţi şi contacte directe). Compania are clienţi din sectorul de servicii business-to-business - consultanţă, audit, executive search sau training, dar şi din cel de business-to-consumer: retail, saloane de înfrumuseţare sau agenţii de turism.