Mazda si-a lansat newsletterul electronic
Romcar, reprezentantul Mazda în România, a lansat newsletterul electronic prin care asigură comunicarea lunară cu clienţii şi potentialii clienti.

Newsletterul conţine prezentari de modele nou lansate, sugestii, ştiri din reţeaua de dealeri Mazda, premii obţinute, invitaţii la test-drive şi oferte exclusive pentru abonaţi. Este trimis în fiecare lună clienţilor direcţi, vizitatorilor showroom-ului şi tuturor celor interesaţi care se abonează pe site-ul Mazda. Pentru realizarea newsletterului, Romcar a apelat la Kinecto Permission Marketing, companie specializată în producerea şi monitorizarea de newslettere corporate. Planificarea strategică a durat trei saptamani. Prima ediţie a newsletterului s-a trimis în februarie şi s-a bucurat de un real succes.

 
“Rezultatele monitorizării făcute la câteva ore după trimitere au fost mult peste aşteptări, rata de citire fiind de peste 60 la sută”, spune Radu Ionescu, managing director Kinecto.
Armanca Muntean, director de vânzări Mazrom Motors, dealer Mazda pentru Bucureşti, confirmă faptul că newsletter-ul şi-a atins scopul: “A doua zi după trimitere unul dintre abonaţi a venit cu talonul printat şi a achitat avansul pentru a-şi achiziţiona o Mazda3”.