nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Complotul micilor si marilor probleme intru sabotarea micilor si marilor initiative

Ad'or - a 2-a zi de festival

Incercarea laudabila de a pune fata in fata creatia publicitara din Romania cu cea din Danemarca, prin prezentarea lui Claus Mollebro - Creative Director, Leo Burnett, s-a izbit absurd de nestapanirea computeristicii de catre organizatori, de unde or fi fost ei (Leo sau Funky). Dar asta nu a fost o problema!…

 

Prezenta subtire a spectatorilor a facut loc vocilor penibile care, exact ce le mai trebuia organizatorilor, faceau misto de repetarea greselilor tehnice. Dar nici asta nu a fost nici o problema. Romanii sunt artisti la facut haz de necaz. Mai ales daca necazul e al altora.

 

Mollebro, foarte calm, a gasit resurse de a trece peste penibilul situatiei si a oferit tavita cu fursecuri salii pentru ca aceasta sa aiba ce face in timpul identificarii codecului necesar rularii spoturilor sau ce mai era de refacut pe comp. Dar asta chiar ca nu are cum sa fie o problema.

 

Un pusti, cu o engleza aproape impecabila, a intrebat timid vorbitorul de raportul publicitate pe net vs. cea clasica, subiect de la care s-au amintit cateva directii, insa nici una dezvoltata. Pacat – asta a fost o problema.

 

La un moment dat a trebuit sa plecam. E o problema doar daca dupa aceea au urmat chestii spectaculoase. Speram, pentru cei cativa rataciti prin sala, ca spectaculosul sa fi urmat.

 

TOTUSI, spoturile aduse de Mollebro au fost in final rulate si s-a confirmat inca o data ca simplitatea, prin universalitatea ideilor, e o solutie valida pentru toate mentalitatile, germanice sau latine etc. Spoturile au fost haioase si pledoaria danezului, chiar lipsita de cursivitatea provocata de conflictul om-masina/comp, si-a atins scopul, din punctul meu de vedere. Deci nu-i problem nici aici.

 

Puse una peste alta, pacat de o initiativa buna strangulata de o organizare precara sau de nesansa neintelegerii cu un codec incapatanat.

P.S. PROBLEMA e la felul in care arata expozitia. Sustinem si noi unanima parere ca imaginea expozitiei celui MAI MARE FESTIVAL DE PUBLICITATE DIN ROMANIA exprima o incropeala de zile mari.
Data publicării: 27 mai 2004 | 14:05
tipăreşterecomandă
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
apreciază

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by