Promotia se refera exclusiv la noul brand Coca-Cola C2, o bautura racoritoare cu un continut scazut de calorii si floseste ca fundal sonor melodii din repertoriul trupelor Rolling Stones si Queen.
Noua Cola “jumi-juma”, adica se pozitioneaza undeva intre produsele dietetice si cele standard, a fost lansata ieri la Los Angeles in in cadrul unei petreceri pompoase ale careei gazde au fost diva Paula Abdul si prezentatorul Ryan Seacrest.
Primul spot este asteptat sa fie difuzat in timpul emisiunii “American Idol” de pe Fox TV, unde Coca-Cola este unul din sponsorii principali.
Urmatoarele spoturi vor intra in rotatie in peste 30 de retele TV incepand cu 13 Iunie. Pe langa spoturile TV, campania contine si ad-uri radio, o prezenta sustinuta in outdoor, cinematografe si pe internet. Un punct de greutate al campaniei o reprezinta sesiunile de sampling, in care vor fi distribuite peste 12 milioane de cutii Coca-Cola C2 in orasele New York, L.A., Chicago, Miami si Atlanta.
Katie Bayne, vice presedinte senior pentru departamentul de marketing Coca-Cola North America, a refuzat sa faca publice costurile estimate pentru campanie, insa a precizat ca acestea vor depasi investitiile Apple Computer pentru campania Apple iPod si costurile Gillette pentru Mach 3 razor.
Pana acum, cea mai mare investitie facuta de Coca-Cola intr-un produs a fost in 1982 o data cu lansarea Diet Coke cand s-au cheltuit 40 de milioane de dolari.