nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Tempo Advertising a realizat campania pentru Alunitele Olla

Tempo Advertising semneaza noua campanie „Elefantul si Veveritele” care  urmareste crearea si consolidarea notorietatii brandului Olla si cresterea preferintei fata de acest produs. Campania se desfasoara pe TV si outdoor si se adreseaza unui public tanar, atat ca varsta cat si ca temperament.

„Am realizat spotul dupa o lunga sedinta de chicoteli, povestiri din copilarie, amintiri din desenele animate vazute. In fond, rontaitul de alunite este o placere care ne transforma pe toti, indiferent de varsta, in copilasi haiosi.

Rontaind in echipa alunite şi uitandu-ne unul la altul, au aparut personajele spotului: veveritele, vioaie, puse pe sotii, dornice mereu sa rontaie. Si elefantoiul, burtos, greoi, pofticios şi morocanos” spune Alexandru Cautis – copywriter Tempo Advertising.

 

Spotul TV a fost realizat cu animatie 3D care asigura comunicarii un ton jovial si contribuie la transmiterea mesajul campaniei: alunitele Olla sunt o gustare de la care nimeni nu se poate abtine.

 

Alunitele Olla sunt o marca European Food si reprezinta un produs nou pe piata romaneasca, pozitionandu-se ca un tip de snacks umplut cu crema care potoleste foamea si satisface atat pofta de dulce cat si cea de sarat.

Echipa care a realizat aceasta campanie este formata din Silviu  Culea – Director de Creatie, Oana Cristea – Art Director, Alexandru Cautis – Copywriter, Camelia Efrimov – A/V Manager, Clarisa Rosu – Account Manager, Simona Serban – Client Service Director, Vlad Grigoriu – Vice President din partea Tempo Advertising si Dora Gabor - Communication Manager European Food, Horatiu Cozma – Marketing Manager European Food, Bogdan Lazar – grafician 3D, colaborator freelancer.

Data publicării: 27 mai 2004 | 11:15
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server