Tempo Advertising a realizat campania pentru Alunitele Olla
Tempo Advertising semneaza noua campanie „Elefantul si Veveritele” care  urmareste crearea si consolidarea notorietatii brandului Olla si cresterea preferintei fata de acest produs. Campania se desfasoara pe TV si outdoor si se adreseaza unui public tanar, atat ca varsta cat si ca temperament.

„Am realizat spotul dupa o lunga sedinta de chicoteli, povestiri din copilarie, amintiri din desenele animate vazute. In fond, rontaitul de alunite este o placere care ne transforma pe toti, indiferent de varsta, in copilasi haiosi.

Rontaind in echipa alunite şi uitandu-ne unul la altul, au aparut personajele spotului: veveritele, vioaie, puse pe sotii, dornice mereu sa rontaie. Si elefantoiul, burtos, greoi, pofticios şi morocanos” spune Alexandru Cautis – copywriter Tempo Advertising.

 

Spotul TV a fost realizat cu animatie 3D care asigura comunicarii un ton jovial si contribuie la transmiterea mesajul campaniei: alunitele Olla sunt o gustare de la care nimeni nu se poate abtine.

 

Alunitele Olla sunt o marca European Food si reprezinta un produs nou pe piata romaneasca, pozitionandu-se ca un tip de snacks umplut cu crema care potoleste foamea si satisface atat pofta de dulce cat si cea de sarat.