nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Caroli si Saatchi & Saatchi pun mezeluri pe masa nuntasilor

Caroli impreuna cu Saatchi & Saatchi au lansat de curand noua campanie de imagine a mezelurilor Caroli. Dupa doua luni de la castigarea licitatiei, dezvoltarea si testarea creatiei s-a finalizat cu noua campanie de imagine reprezentata intr-o prima faza de spotul TV - "Rasplata".

 

Reclama TV are ca punct de plecare obiceiul intalnit la mai toate nuntile romanesti: furatul miresei. Traditia spune ca mirele (sau nasul) trebuie sa fie pregatit cu bauturi fine pentru a-si rascumpara aleasa inimii. Hazul spotului Caroli vine din preferinta inedita a rapitorului pentru mezelurile apetisante prezente din belsug pe mesele nuntasilor.

Comunicarea a tinut cont de personalitatea marcii: sociabila, extrovertita, isteata, cu umor,  iar executia a ilustrat pofta nestavilita pentru mezelurile Caroli in doua momente – prin personajul pofticios, rapitorul miresei, caruia ii lasa gura apa la vederea apetisantelor produse si in final, cand mirele nu e pregatit sa renunte la bunatatile Caroli, il invita pe rapitor sa se alature petrecerii. Campania foloseste aceeasi semnatura deja consacrata anul trecut: “Caroli. Iti lasa gura apa!”

 

Locatia aleasa de catre echipa de filmare a fost complexul Lebada – ambianta perfecta pentru o nunta in spatiu verde. Filmarile au durat doua zile-lumina si nu au fost lipsite de suspans, datorita schimbarii dramatice de vreme de la o zi la alta. Spotul a fost produs de casa de productie Multimedia Est, impreuna cu regizorul Jose Maria de Orbe. Coloana sonora originala a fost compusa de Kemper Music.

Echipa implicata: Caroli - Khaled El Solh – General Manager, Mugur Nicolae – Marketing Manager si Adriana Biliboaca – Brand Manager;  Saatchi & Saatchi: Cristina Oanta - Client Service Director, Alina Damaschin -Account Director, Andreea Zidaru – Account Supervisor; Sorina Pentilescu – Senior Copywriter, Andrei Iovita – Senior Art Director; Viorica Capdefier – Producator.

Mugur Nicolae, Marketing Director: “Pozitionarea puternica a permis improspatarea imaginii brandului urmarind o idee creativa ofertanta: "Mezelurile Caroli sunt atat de apetisane incat, ca sa le obtii, esti capabil de fapte cel putin "indraznete"! Tot ce vom comunica in cadrul diferitelor activitati pe care le vom desfasura pe parcursul acestui an va tine cont de noua esenta a marcii.”
Data publicării: 14 mai 2004 | 10:40
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server