nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Brands&Bears da gustul campaniei Knorr Gustoso

A trecut mult timp de cand mancarea ta nu a mai avut un gust deosebit. Si nu exista nici un ingredient care sa te incante cu aroma sa inconfundabila. Ce faci?

Iei Gustoso si iti condimentezi mancarea dupa dorinta. Cu verdeturi  mediteraneene, cu usturoi si busuioc, cu aroma de branza sau de barbecue... cum iti pofteste inima.

 

Pentru ca, la inceputul acestei luni, cu ajutorul agentiei Brands&Bears, in familia Knorr a aparut un nou membru: Gustoso, un inedit amestec de condimente, ce aduce un plus de  gust mancarurilor preferate.

 

Povestea acestui nou produs a inceput in vara anului 2003, cand, din dorinta de a raspunde pasiunii cat mai multor consumatori pentru un gust mai bogat, Knorr a gandit un produs care sa completeze nelipsitul duet - "sarea si piperul" - de pe masa fiecaruia.

 

Pentru aceasta, Brands&Bears a conceput atat ambalajul, cat si numele noului produs. Astfel, s-a ajuns la Gustoso, un produs cu un continut special, sustinut de o forma memorabila.

 

Ideea care a condus agentia la realizarea unei forme atat de neconventionale a pornit chiar din  pozitionarea acestui produs pe piata. Trebuia sa fie un produs absolut nou, inovativ, care sa sparga tiparele de design existente pe piata, adresandu-se in acelasi timp consumatorului pe un ton cald, familiar si sincer. Agentia a urmarit sa creeze o apropiere intre produs si consumator, nu un simplu obiect static, caruia ii folosesti continutul si apoi il arunci.
Iar denumirea, "Gustoso", sugereaza pe deplin "gust la superlativ".

Prin acest proiect indraznet, Knorr si Brands&Bears incearca sa provoace rutina gustului prin  varietatea aromelor, sa aduca mai multa distractie in bucatarie, si sa ajute la economisirea timpului. Si asta, pentru ca masa este un moment important de relaxare si "delectare"  pentru consumatorii Knorr, persoane ocupate, active, care sunt mereu in cautarea a ceva nou, inclusiv a unui gust nou.

Data publicării: 27 mai 2004 | 18:07
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Scala JWT este agentia cistigatoare a pitchului de media organizat de Parmalat Romania, pentru campaniile anului 2005

O noua emisiune TV despre lumea publicitatii - SUCCESE DE MARCA, la TVRM

“Clipa Dulce” de la Dr. Oetker - cand ai nevoie de ceva fierbinte care sa-ti indulceasca ziua. Oriunde si oricand

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server