Brands&Bears da gustul campaniei Knorr Gustoso
A trecut mult timp de cand mancarea ta nu a mai avut un gust deosebit. Si nu exista nici un ingredient care sa te incante cu aroma sa inconfundabila. Ce faci?

Iei Gustoso si iti condimentezi mancarea dupa dorinta. Cu verdeturi  mediteraneene, cu usturoi si busuioc, cu aroma de branza sau de barbecue... cum iti pofteste inima.

 

Pentru ca, la inceputul acestei luni, cu ajutorul agentiei Brands&Bears, in familia Knorr a aparut un nou membru: Gustoso, un inedit amestec de condimente, ce aduce un plus de  gust mancarurilor preferate.

 

Povestea acestui nou produs a inceput in vara anului 2003, cand, din dorinta de a raspunde pasiunii cat mai multor consumatori pentru un gust mai bogat, Knorr a gandit un produs care sa completeze nelipsitul duet - "sarea si piperul" - de pe masa fiecaruia.

 

Pentru aceasta, Brands&Bears a conceput atat ambalajul, cat si numele noului produs. Astfel, s-a ajuns la Gustoso, un produs cu un continut special, sustinut de o forma memorabila.

 

Ideea care a condus agentia la realizarea unei forme atat de neconventionale a pornit chiar din  pozitionarea acestui produs pe piata. Trebuia sa fie un produs absolut nou, inovativ, care sa sparga tiparele de design existente pe piata, adresandu-se in acelasi timp consumatorului pe un ton cald, familiar si sincer. Agentia a urmarit sa creeze o apropiere intre produs si consumator, nu un simplu obiect static, caruia ii folosesti continutul si apoi il arunci.
Iar denumirea, "Gustoso", sugereaza pe deplin "gust la superlativ".