nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

ARBOmedia si Rebus au batut palma

Editura Publicatiile Flacara si ARBOmedia au incheiat recent un parteneriat in baza caruia spatiul publicitar al revistei Rebus este incredintat in exclusivitate casei de vanzari, pentru o perioada de 3 ani.

Rebus apare lunar, are acoperire nationala, tiraj de  60.000 – 65.000 de exemplare si un public cu varste cuprinse intre 25 si 49 de ani, peste cincizeci la suta dintre cititori fiind femei.

Pe langa accesul catre o audienta largita, Rebus permite atingerea eficienta a unor importante segmente de public avand caracteristici socio-demografice superioare.  

 

„Avem convingerea ca atuurile Rebus – a doua publicatie din categoaria lunarelor si a treia din segmentul revistelor, conform datelor SNA – asociate cu experienta acumulata de ARBOmedia pe piata de media si publicitate, vor transforma o revista cu audienta - vedeta intr-un vehicul de prim plan al pietei de publicitate” a precizat Dl. George Arion, Presedintele editurii Publicatiile Flacara.  

 

“ARBOmedia continua cu Rebus un sir al provocarilor, in mare parte transformate deja in povesti de succes. Credem in aceasta revista cu un incredibil potential, nedescoperit inca de advertiseri. Ne asumam riscul reticentei pietei de publicitate, necastigata pana acum de produs si tocmai acest fapt ne incita.”  a spus Serban Ciusca, Director General ARBOmedia.

Despre ARBOmediaARBOmedia are o experienta de 9 ani pe piata de media si publicitate din Romania, fiind una dintre cele opt filiale ale celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa.
Portofoliul ARBOmedia cuprinde atat canale media clasice: tv, presă scrisă, radio, cat si internet, fiind format in prezent din cele 4 canale ale Televiziunii Nationale (Romania 1, TVR 2, TVR International si TVR Cultural), reteaua de radio BBC Romania, publicatiile pentru copii ale Grupului International Egmont, revista Auto Motor si Sport, publicatiile IT editate de Vogel Burda Communications (CHIP Computer&Communications; LEVEL Games, Hardware&Lifestyle; CHIP Special),  25 de publicatii locale si 60 de web site-uri.
Data publicării: 14 mai 2004 | 10:33
tipăreşterecomandă

Citeşte:

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Noua campanie de promovare pentru SEAT Altea “MOBILITATE TOTALA: IN INTERIOR SI IN EXTERIOR”

Gavrila&Asociatii semneaza literatura de produs a Bancii Comerciale Romane

Lipton Ice Tea conduce in topul vanzarilor de ice tea din Romania


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server