Editura Publicatiile Flacara si ARBOmedia au incheiat recent un parteneriat in baza caruia spatiul publicitar al revistei Rebus este incredintat in exclusivitate casei de vanzari, pentru o perioada de 3 ani.
Rebus apare lunar, are acoperire nationala, tiraj de 60.000 – 65.000 de exemplare si un public cu varste cuprinse intre 25 si 49 de ani, peste cincizeci la suta dintre cititori fiind femei.
Pe langa accesul catre o audienta largita, Rebus permite atingerea eficienta a unor importante segmente de public avand caracteristici socio-demografice superioare.
„Avem convingerea ca atuurile Rebus – a doua publicatie din categoaria lunarelor si a treia din segmentul revistelor, conform datelor SNA – asociate cu experienta acumulata de ARBOmedia pe piata de media si publicitate, vor transforma o revista cu audienta - vedeta intr-un vehicul de prim plan al pietei de publicitate” a precizat Dl. George Arion, Presedintele editurii Publicatiile Flacara.
“ARBOmedia continua cu Rebus un sir al provocarilor, in mare parte transformate deja in povesti de succes. Credem in aceasta revista cu un incredibil potential, nedescoperit inca de advertiseri. Ne asumam riscul reticentei pietei de publicitate, necastigata pana acum de produs si tocmai acest fapt ne incita.” a spus Serban Ciusca, Director General ARBOmedia.