nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Times Square isi schimba “insigna” de la Coca-Cola

Coca-Cola s-a hotarat sa schimbe legendarul billboard din Times Square, New York cu un sistem de afisare ce inglobeaza cele mai noi tehnologii in materie de afisaj publicitar.

Billboardul vechi, ale carui zile separe ca sunt numarate, troneaza in Times Square de 13 ani si a devenit in timp un adevarat punct de reper pentru trecatori si turisti.

 

Descris de companie drept “o sculptura publicitara”, noul billboard este alcatuit din 32 de ecrane pe baza de leduri, concave si convexe, capabile de rezolutii foarte bune. Billboardul va fi afisat incepnd cu 1 Iulie si va inlocui vechiul billboard Coca-Cola.

 

Compania a decis ca noul panou sa promoveze produsele Cola Clasic, Diet Cola si nou lansata Coca-Cola C2.

 

Primele “secvente” afisate vor constitui un tribut adus orasului New York si vor rula sub titulatura “Masina timpului”. Pe noul billboard vor fi afisate imagini  din peisajul New York-ez impreuna cu momente memorabile din istoria ultimilor 80 de ani a companiei Coca-Cola. Clipul video, care dureaza trei minute, va fi afisat din ora in ora.

 

Coca-Cola are o prezenta constanta in Times Square din 1920 si a introdus iluminarea panourilor publicitare din 1923. Noul display a fost dezvoltat de peste 40 de ingineri si designeri.

Data publicării: 22 Iunie 2004 | 12:39
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Bridge Communication a realizat primele spoturi TV ale marcii Krax pentru Star Foods

Prima revista de Formula 1 in Romania

Biroscopul copywriter-ilor: saptamana 16-23 februarie

Cea de-a doua zi de conferinte de la Gala Societatii Civile


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server