Billboardul vechi, ale carui zile separe ca sunt numarate, troneaza in Times Square de 13 ani si a devenit in timp un adevarat punct de reper pentru trecatori si turisti.
Descris de companie drept “o sculptura publicitara”, noul billboard este alcatuit din 32 de ecrane pe baza de leduri, concave si convexe, capabile de rezolutii foarte bune. Billboardul va fi afisat incepnd cu 1 Iulie si va inlocui vechiul billboard Coca-Cola.
Compania a decis ca noul panou sa promoveze produsele Cola Clasic, Diet Cola si nou lansata Coca-Cola C2.
Primele “secvente” afisate vor constitui un tribut adus orasului New York si vor rula sub titulatura “Masina timpului”. Pe noul billboard vor fi afisate imagini din peisajul New York-ez impreuna cu momente memorabile din istoria ultimilor 80 de ani a companiei Coca-Cola. Clipul video, care dureaza trei minute, va fi afisat din ora in ora.
Coca-Cola are o prezenta constanta in Times Square din 1920 si a introdus iluminarea panourilor publicitare din 1923. Noul display a fost dezvoltat de peste 40 de ingineri si designeri.