nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Poponetele Sloggi irita musulmanii din Marea Britanie

Un billboard instalat langa o moschee din marea Britanie a starnit controverse si replici taioase intre credinciosii musulmani si Triumph International, producatorul lenjeriei Sloggi.

Reclama ilustreaza patru domnisoare cu spatele la camera, „imbracate” cu slip tanga si purtand tocuri inalte. Billboardul contine, pe langa cele patru siluete, motivul principal al frustrarii musulmanilor, si sloganul „It’s string time”.

Posterul, material publicitar pentru lenjeria Sloggi, a inregistrat doua plangeri la Autoritatea britanica pentru reglementarea standardelor in publicitate (ASA) dupa ce a fost instalat langa o moschee din localitatea Bury, comitatul Lancashire si pe Harehills Road, in Leeds, West Yorksire.

Compania Triumph International cu sediul in Wiltshire, detinatorul brandului Sloggi, si-a declinat orice responsabilitate pentru instalarea billboardului, afirmand ca si-a instruit specific companiile subsidiare si colaboratorii sa evite plasarea de materiale publicitare in proximitatea lacaselor de cult.

ASA a decis ca billboardul nu contine un mesaj sexual explicit si, in concluzie, nu poate aduce o ofensa serioasa trecatorilor, insa „goliciunea regasita in poster”, au mai aratat oficiali ASA, ar putea deveni o sursa de stanjenire pentru musulmani, mai ales in conditiile in care sunt plasate in vecinatatea unei moschei, loc sfant de rugaciune si reculegere.

Data publicării: 9 iunie 2004 | 12:55
tipăreşterecomandă

Citeşte:

News Outdoor pe post de Mos Craciun la Bucuresti Mall

Urale disonante de la Publicis

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Universal McCann a castigat conturile Chevrolet, Opel, Saab si Vauxhall pe 45 de piete din Europa


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server