Reclama ilustreaza patru domnisoare cu spatele la camera, „imbracate” cu slip tanga si purtand tocuri inalte. Billboardul contine, pe langa cele patru siluete, motivul principal al frustrarii musulmanilor, si sloganul „It’s string time”.
Posterul, material publicitar pentru lenjeria Sloggi, a inregistrat doua plangeri la Autoritatea britanica pentru reglementarea standardelor in publicitate (ASA) dupa ce a fost instalat langa o moschee din localitatea Bury, comitatul Lancashire si pe Harehills Road, in Leeds, West Yorksire.
Compania Triumph International cu sediul in Wiltshire, detinatorul brandului Sloggi, si-a declinat orice responsabilitate pentru instalarea billboardului, afirmand ca si-a instruit specific companiile subsidiare si colaboratorii sa evite plasarea de materiale publicitare in proximitatea lacaselor de cult.
ASA a decis ca billboardul nu contine un mesaj sexual explicit si, in concluzie, nu poate aduce o ofensa serioasa trecatorilor, insa „goliciunea regasita in poster”, au mai aratat oficiali ASA, ar putea deveni o sursa de stanjenire pentru musulmani, mai ales in conditiile in care sunt plasate in vecinatatea unei moschei, loc sfant de rugaciune si reculegere.