nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Miller lanseaza o noua campanie publicitara

Miller Brewing Company va lansa o noua campanie de marketing pentru Miller Lite.

Campania are la baza o cercetare de piata care demonstreaza ca majoritatea consumatorilor de Bud Light au descoperit ca Miller Lite este mai “gustoasa” decat produsul concurent de la Bud.

 

Campania va rula sub Sloganul “Taste for Yourself” si marcheaza o premiera pentru producatorul american de bere, avand in vedere ca Miller foloseste pentru prima data intr-o reclama elementul gust (taste). Campania va include spoturi radio si TV, print-uri precum si sesiuni de promovare in magazine. Miller a ales sa accentueze in aceasta campanie si continutul redus de hidrocarbonati pe care il contine Miller Lite, in comparatie cu Bud Lite.

 

Miller a comandat un studiu Institutului pentru Analiza Perceptiilor, o companie independenta cu sediul in Richmond, Virginia, in care subiectii – bautori de bere - din toata America au fost supusi unui test pentru verificarea gustului. Intrebarea a fost simpla: “Care dintre aceste beri are un gust mai bun?”

"Anheuser-Busch (A-B) a devenit in ulltimii treizeci de ani o adevarata masinarie de marketing”, a declarat Bob Mikulay, vicepresedinte executiv de marketing la Miller. “Imaginea concurentilor nostri este incredibil de solida, prin urmare ne-am asumat sarcina de a indemna oamenii sa analizeze cu mare atentie produsele in sine si sa decida singuri care este cea mai buna bere... dupa o sesiune intensa de degustari. “Cu siguranta, in contrapunct, A-B va defini gustul pornind de la cele trei decenii de imagerie sustinuta. Noi vom porni de la continutul sticlei”.

Data publicării: 30 iunie 2004 | 10:17
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server