Liniile Aeriene Cehe au angajat agentia Global Advertising Strategies (GAS), cu sediul la NewYork, pentru realizarea a doua campanii publicitare pentru piata americana.
Prima campanie va “lua in vizor” americanii originari din Sud-Estul Europei iar cea de-a doua va urmari convingerea oamenilor de afaceri americani care viziteaza cu regularitate capitala Republicii Cehe, Praga, precum si alte orase din Europa Centrala si de Est.
Reclamele print vor avea la baza tema “Leter from Home” si vor fi difuzate pe pietele americane principale din New York, L.A. si Chicago pentru americanii originari din tarile Central si Est-Europene. Campania destinata oamenilor de afaceri contine elemente de print si reclama online.
Global Advertising Strategies (GAS) va realiza conceptul de campanie, cercetarea precum si servicii de cosultanta asupra aspectelor demografice, psihografice, asupra costurilor pe care le presupun cele doua campanii. Aceeasi agentie se va ocupa si de partea de media-buying si plasare a reclamelor.
Liniile aeriene cehe transporta peste 210 mii de pasageri intre America de Nord si Europa anual.