Brandul subsidar companiei Coca-Cola, Powerade a incheiat o intelegere de colaborare cu nume importante in media internationala pentru acoperirea mediatica a Jocurilor Olimpice.
Printre acestea se regasesc nume precum The Times, Sunday Times si The Sun. Aceasta decizie marcheaza o premiera demonstrand faptul ca gigantii bauturilor racoritoare prefera publicitatea tiparita televiziunilor.
Intelegerea reprezinta o premiera si pentru trustul News International, detinatorul celor trei ziare. In urma intelegerii va fi promovata asocierea Powerade cu Jocurile Olimpice in cadrul stirilor, articolelor de fond, in interiorul suplimentelor speciale, al promotiilor si editorialelor.
Pe langa cresterea recunosterii brandului intelegerea include si o promotie Powerade “first-on-pack”. Intelegerea a fost finalizata de Coca-Cola si agentia de media a News International, Vizeum.
Paul Hutchinson, Connections Director la Vizeum, a declarat: “cazul de fata este un bun exemplu pentru situatiile in care colaborarea stransa intre reprezentantii unui brand, agentia de media si propietarul unui canal media conduc la gasirea unei solutii castigatoare pentru brandul respectiv.”