Producatorul francez de automobile a cerut mai multor agentii sa vina cu propuneri in acest sens. Euro RSCG Interaction, divizia digitala a agentiei de publicitate folosita cu care Peugeot lucreaza in prezent, se ocupa de cea mai mare parte a acestui cont.
Pe piata circula ideea ca departamentul de marketing de la Peugeot incearca sa reduca dependenta de o singura agentie prin contractarea mai multor ofertanti care sa se ocupe de comunicarea online in Marea Britanie.
Tendinta in piata este de marire substantiala a bugetelor de marketing digital. Mai mult de 80% dintre cumparatorii de masini folosesc Internetul pentru a compara ofertele producatorilor inainte de a lua decizia de cumparare.
Saptamana trecuta, la festivalul de publicitate de la Cannes, BMW a anuntat o crestere de 16% a cheltielilor pentru activitatile de marketing online cu ocazia lansarii in Germania a BMW Seria 1.
Revizuirea de la Peugeot nu va afecta contul detinut in present de Euro RSCG si nici partea de direct bussines.
Peugeot a anuntat o revizuire a contului de creatie pentru dealerii proprii la inceputul lunii in curs. In present acest cont este detinut de agentia McCann-Erickson Manchester.