Peugeot isi revizuieste contul de marketing digital
Peugeot isi revizuieste contul de creatie digitala si media planning odata cu cresterea rolului pe care compania il va acorda media online in strategia sa de piata.

Producatorul francez de automobile a cerut mai multor agentii sa vina cu propuneri in acest sens. Euro RSCG Interaction, divizia digitala a agentiei de publicitate folosita cu care Peugeot lucreaza in prezent, se ocupa de cea mai mare parte a acestui cont.

 

Pe piata circula ideea ca departamentul de marketing de la Peugeot incearca sa reduca dependenta de o singura agentie prin contractarea mai multor ofertanti care sa se ocupe de comunicarea online in Marea Britanie.

 

Tendinta in piata este de marire substantiala a bugetelor de marketing digital. Mai mult de 80% dintre cumparatorii de masini folosesc Internetul pentru a compara ofertele producatorilor inainte de a lua decizia de cumparare.


Saptamana trecuta, la festivalul de publicitate de la Cannes, BMW a anuntat o crestere de 16% a cheltielilor pentru activitatile de marketing online cu ocazia lansarii in Germania a BMW Seria 1.

 

Revizuirea de la Peugeot nu va afecta contul detinut in present de Euro RSCG si nici partea de direct bussines.

 

Peugeot a anuntat o revizuire a contului de creatie pentru dealerii proprii la inceputul lunii in curs. In present acest cont este detinut de agentia McCann-Erickson Manchester.