In perioada 24 mai - 1 iulie 2004 se desfasoara promotia “Orice televizor sau monitor LG poate veni cu masina!”, dezvoltata de TBWA\Bucuresti. Prin aceasta promotie LG Incearca sa creasca vanzarile si notorietatea marcii.
LG Electronics si TBWA\Bucuresti au ales sa desfasoare campania promotionala In perioada EURO 2004 si Inainte de Jocurile Olimpice de Vara pentru a beneficia de cresterea vanzarilor determinate de aceste evenimente sportive. Campania se adreseaza unui public tanar ce locuieste In mediul urban si care urmareste In mod frecvent programele sportive la televizor, In compania prietenilor.
Materialele de comunicare dezvoltate de TBWA\Bucuresti includ un spot TV, 2 machete de presa, un spot radio si diverse materiale pentru punctele de vanzare.
Conceptul creativ Incearca sa puna premiul cel mare (un VW Polo) In centrul comunicarii, printr-o interactiune directa cu televizoarele si monitoarele LG.
TBWA\Bucuresti a propus un mecanism simplu pentru a face participarea cat mai atractiva pentru cumparatorii oricarui model de televizor sau monitor LG. Acestia se pot Inscrie In promotie prin simpla apelare a unui numar de telefon cu tarif normal. Premiile oferite de LG la promotia “Orice televizor sau monitor LG poate veni cu masina!” sunt un autoturism Volkswagen Polo, 10 Sisteme Karaoke LG si 15 COMBO DVD Player + Video recorder LG.
Campania promotionala are si o componenta ce se adeseaza vanzatorilor din cele peste 300 de magazine ce comercializeaza televizoarele si monitoarele LG, vanzatorii cu cele mai bune rezultate putand castiga 10 COMBO DVD Player + Video recorder LG.
Echipa TBWA care a lucrat pentru aceasta campanie este formata din: Gabriel Branescu – Creative Director,
Mircea Moldovan – Art Director, Claudia Stroe – Copywriter,
Ruxandra Petrescu – Group Account Director,
Cristina Oncescu – Account Director,
Irena Tolontan – Media Director.