Strategia si creativitatea, a caror sinteza o reprezinta chiar pozitionarea NextCap, sunt identificate de studiu ca fiind coordonate principale ale asteptarilor clientilor vizavi de o agentie de publicitate.
De asemenea, studiul plaseaza campania NextCap pentru coniacul Unirea pe primul loc in topul preferintelor clientilor, totalizand un numar de voturi aproape dublu fata de campania de pe locul 3. Campania Unirea a castigat anul acesta si un Golden Effie, care a confirmat rezultatele excelente de vanzari. Astfel, campania realizata de NextCap devine un exemplu dovedit de imbinare a gandirii strategice solide cu creativitatea menita sa atraga consumatorul.
Studiul AdMarket a fost realizat si anul acesta de D&D Research, la cererea Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania. Scopul sau principal este evaluarea perceptiei pe care o au clientii asupra agentiilor de publicitate.
NextCap este o agentie de publicitate full-service, lansata in 2001 ca rezultat al colaborarii dintre doua agentii: Next Advertising – companie de consultanta de marketing si media – si Cap – shop de creatie (vezi si www.nextcap.ro).