nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Si in publicitate vedetele par a fi tot politicienii

Rezultatele unui studiu efectuat de ETA META RESEARCH pentru saptamanalul de marketing si comunicare "Mediaforum" au confirmat faptul ca nu figurile starurilor hollywoodiene, ci cele ale politicienilor atrag atentia agentiilor de publicitate. Astfel, figuri precum cele ale adjunctului primului ministru italian, Gianfranco Fini, sau a ministrului sanatatii, Giro Lamo Sirchia, ajung sa coste pana la 1,2 milioane de euro. Dar se fac si discounturi - circa 900 de mii de euro pentru un purtator de cuvant precum Pier Ferdinando Casini. In cadrul acestui studiu au fost intervievati 100 de persoane, printre care agenti de publicitate, marketing si experti in comunicare. Scopul studiului a fost sa se identifice categoriile de oameni si functii ale acestora care vor fi cel mai frecvent vizate de mesajele publicitare din acest an. 17% din spoturile din SUA, spre exemplu, faceau apel la imaginea oamenilor politici. In cazul pietei italiene, Giro Lamo Sirchia si Gianfranco Fini sunt figurile cele mai potrivite pentru promovarea produselor de lux, Pier Ferdinando Casini - pentru parfumuri, iar Romano Prodi pentru reclame la bauturi energizante.

Data publicării: ianuarie 2004
tipăreşterecomandă

Citeşte:

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Ogilvy, un parteneriat de drum lung

Mmd Public Relations a fost desemnata “Noua agentie europeana de consultanta a anului” prin intermediul The Holmes Report

Comunicare online si nu numai


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server