In acest campionat al ligii de fotbal american, NFL, orice telespectator care se va uita la fotbal va avea parte de un mic bonus - un razboi neoficial intre producatorii de medicamente pentru erectia masculina. Ultima firma care a cumparat timp de difuzare in pauzele publicitare ale meciurilor a fost Icos Corporation care isi promoveaza produsul Cialis.
Rivalii de la GlaxoSmithKline au cumparat si ei spatiu pentru medicamentul Levitra si nu in ultimul rand celebra Viagra va fi prezenta pe micul ecran, ea fiind proprietatea firmei Pfizer. Toate spoturile dureaza 30 de secunde si vor fi difuzate de canalul CBS. Viagra, care pentru o vreme indelungata a fost conducatorul pietii in domeniu, are acum concurenta puternica si din punct de vedere al produselor, care au un efect aproape identic dar si din punctu de vedere al publicitatii.
Astfel, medicamentul Cialis se va bucura in curand de o campanie publicitara de amploare care este estimata la suma de $100 milioane. Primul spot al campaniei arata un cuplu in cada, si nu mentioneaza decat numele produsului, nu si efectul pe care il are. Spotul este gandit sa creasca brand awarnessul medicamentului.