nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Brands&Bears va intari imaginea Winchester in 2004

In luna ianuarie a acestui an, in urma unei licitatii, JTI Romania a ales Brands&Bears pentru promovarea brandului Winchester in 2004. Impreuna cu echipa de marketing a JTI Romania, Brands&Bears va stabili strategia de comunicare si mesajul Winchester atat pentru campaniile ATL, cat si pentru actiunile BTL. Colaborarea dintre Winchester si echipa Brands&Bears a inceput in aprilie 2003, o data cu lucrul la promotia “Castiga pe loc 50,000$ cu Winchester!”. Campania a fost un succes reflectat atat in derularea cu consistenta a campaniei, cat si in cifrele de vanzare, respectiv cresterea cotei de piata. Lansat in 1993 in Romania, primul brand international produs local incepand cu 1996, Winchester detine locul trei ca si cota de piata, in Romania. JTI International (Romania) este o divizie operationala a Japan Tabacco Inc. Prezenta in peste 40 de tari si cu activitati de vanzare in peste 120, JTI are un portofoliu de 90 de marci de tigarete. In Romania, JTI produce marcile: Camel, Winston, Monte Carlo, Winchester si More, in toate versiunile. In acest moment, compania JTI dispune de unele din cele mai avansate instalatii de productie din Romania, precum si de un sistem de distributie propriu. Atat echipa Winchester cat si Brands&Bears sunt constiente de provocarea lansata de continuarea colaborarii dar, in acelasi timp, sunt hotarate sa ridice stacheta la un nivel superior anului trecut.

Data publicării: februarie 2004
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server