Campania a inceput in primele zile ale lunii aprilie si se desfasoara in Statele Unite si Europa. Ruland atat pe print cat si online, campania are ca actori oameni simpli care indruma consumatorul catre cea mai logica solutie pentru prevenirea eventualelor pericole care pot veni de pe internet prin intermediul e-mailului – spam, virusi, escrocherii si tot ceea ce inseamna continut cu potential distructiv.
Una dintre reclame ilustreaza un om pe acoperisul unui bloc care arata cu degetul catre un billboard pe care se poate citi: "MessageLabs announces the end of emails you didn't ask for, from people you don't know, for things you didn't want."
Conceptul de baza, care se traduce si in sloganul campaniei, “Turning Email Security Inside Out” subliniaza faptul ca serviciile MessageLabs opereaza numai la nivelul internetului, oprind astfel evevtualele pericole chiar inainte de a patrunde in retelele interne ale companiilor.
Printurile pentru aceasta campanie au fost create de agentia Mason Zimbler, din Marea Britanie si vor fi publicate in reviste precum BusinessWeek, Information Week, Bank Technology News, Computing, SC Magazine, Information Age.
Fondata la sfaristul anului 1999 in Marea Britanie, MessageLabs detine 55% din piata serviciilor de tip managed email security care aduc un venit mediu anual de 45 milioane de dolari. Potrivit site-ului businesswire.com MessageLabs este al treilea jucator important pe piata serviciilor de securitate a postei electronice.