Imano a surclasat agentiile EHS Brann si Green Cathedral in pitchul KLM. Un purtator de cuvant KLM a facut cunoscuta decizia companiei de a angaja pentru prima data o agentie de marketing digital de la centralizarea propriului website si a subliniat nevoia companiei olandeze de a-si imbunatati activitatea de promovare la nivel local. “Campania este conceputa exclusiv pentru piata britanica si KLM a dorit sa fie proaspata si nonconformista”. Reprezentantul KLM a mai adaugat ca demersul de promovare se va desfasura pe website-urile marilor ziare nationale cat si pe website-urile TimeOut si AOL.
Intelegerea intre KLM si Imano include si sustinerea din partea agentiei in derularea de campanii pe e-mail catre clientii potentiali si cei deja existenti. Baza de date cu ajutorul careia vor fi identificati destinatarii acestor e-mailuri include printre altii si membrii clubului aeronautic olandez.
Directorul de dezvoltare al Imano, Richard Shirtcliffe, a declarat pentru site-ul revolutionmagazine.com: “KLM are zboruri care pleaca din Marea Britanie catre mai mult de 400 de destinatii, astfel campania a fost gandita pentru a crea si a sublinia o atitudine specific britanica. Am creat o campanie integrata, care va fi administrata simultan cu activitatile de marketing ale KLM, insa aici vorbim de o abordare sfidator de britanica”, a declarat acesta.