nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

KLM isi lanseaza prima campanie de marketing digital in Marea Britanie

KLM a ales in urma unui pitch agentia Imano pentru a realiza prima campanie de marketing digital in Marea Britanie, prin care sa fie gestionat valul de activitati on-line programate de companie luna aceasta.

Imano a surclasat agentiile EHS Brann si Green Cathedral in pitchul KLM. Un purtator de cuvant KLM a facut cunoscuta decizia companiei de a angaja pentru prima data o agentie de marketing digital de la centralizarea propriului website si a subliniat nevoia companiei olandeze de a-si imbunatati activitatea de promovare la nivel local. “Campania este conceputa exclusiv pentru piata britanica si KLM a dorit sa fie proaspata si nonconformista”. Reprezentantul KLM a mai adaugat ca demersul de promovare se va desfasura pe website-urile marilor ziare nationale cat si pe website-urile TimeOut si AOL.

 

Intelegerea intre KLM si Imano include si sustinerea din partea agentiei in derularea de campanii pe e-mail catre clientii potentiali si cei deja existenti. Baza de date cu ajutorul careia vor fi identificati destinatarii acestor e-mailuri include printre altii si membrii clubului aeronautic olandez.

 

Directorul de dezvoltare al Imano, Richard Shirtcliffe, a declarat pentru site-ul revolutionmagazine.com: “KLM are zboruri care pleaca din Marea Britanie catre mai mult de 400 de destinatii, astfel campania a fost gandita pentru a crea si a sublinia o atitudine specific britanica. Am creat o campanie integrata, care va fi administrata simultan cu activitatile de marketing ale KLM, insa aici vorbim de o abordare sfidator de britanica”, a declarat acesta.

Data publicării: 8 aprilie 2004 | 10:54
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server