nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Irlanda are un nou cod de reglementare a publicitatii la produsele destinate copiilor

Comisia pentru comunicare din Irlanda a decis ieri interzicerea aparitiei celebritatilor si a personajelor-erou in spoturile care fac reclama produselor pentru copii. In acest sens comisia a alcatuit un proiect care sa reglementeze publicitatea la produsele pentru copii.

In acest document se precizeaza necesitatea inserarii unui simbol, care sa reprezinte explicit periuta de dinti, in cadrul reclamelor la dulciuri.

 

Reglementarea a luat nastere in urma sesizarilor primite de la posturile de televiziune, parinti, grupuri de copii, oameni din publicitate si sanatate precum si de la anumite oficialitati guvernamentale.

Proiectul este in faza de strangere de semanturi din partea publicului larg inainte de redactarea sa in forma finala.

 

Margaret Tumetly, membru al comisiei pentru comunicare din Irlanda, for care urmeaza sa se asigure de implementarea specificatiilor proiectului, a declarat pentru site-ul irelandonline.com ca o restrictionare totala a publicitatii la produsele alimentare nesanatoase, asa-numitele “junk-food”, nu ar fi avut efectul dorit.

 

“Daca vrem stipularile regasite in prezentul proiect trebuie sa ne ferim de masuri care sa dicteze ce inseamna mancare sanatoasa si ce nu. Ar fi fost simplu sa facem acest lucru, insa total lipsit de eficienta”, a mai spus doamna Tumetly.

Data publicării: 22 aprilie 2004 | 11:16
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server