Campania, ce se va derula pe print si la posturile TV, aduce in fata o noua linie de produse din gama premium conceputa special pentru barbati. Campania, creatie BBDO New York, subliniaza calitatile noii game de produse care promite o piele sanatoasa in numai 14 zile de utilizare a produselor Gillette.
Gillette Complete Skincare, cea mai cuprinzatoare linie de produse de ingrijire a pielii pentru barbati de la lansarea pe piata a Gillette Series in 1992 include 2 lotiuni de curatare, doua spume de ras, un aftershave si un hidratant ce contine enzima SPF15. Gillette promite returnarea integrala a banilor in cazul clientilor nemultumiti.
Campania a fost conceputa in incercarea de a convinge barbatii sa includa in ritualul zilnic de ingrijire personala noua serie de produse Gillette.
Spoturile TV vor fi difuzate pe posturi importante din SUA precum ESPN, Sci-Fi Channel, TV Land TNT si TBS. Printurile urmeaza a fi publicate in revistele FHM, Maxim, Rolling Stone si Men’s Fitness.
Gillette Company, cu sediul in Boston, este lider mondial pe segmenttul produse de ingrijire a pielii pentru barbati. Acest segment cuprinde produse ca lame si aparate de rasprecum si solutii complete de de ingrijire dupa ras.