nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Gillette rade concurenta cu noua serie Gillette Complete Skincare

Compania Gillette a lansat noua sa campanie pentru Gillette Complete Skincare. 

Campania, ce se va derula pe print si la posturile TV, aduce in fata o noua linie de produse din gama premium conceputa special pentru barbati. Campania, creatie BBDO New York, subliniaza calitatile noii game de produse care promite o piele sanatoasa in numai 14 zile de utilizare a produselor Gillette.

 

Gillette Complete Skincare, cea mai cuprinzatoare linie de produse de ingrijire a pielii pentru barbati de la lansarea pe piata a Gillette Series in 1992 include 2 lotiuni de curatare, doua spume de ras, un aftershave si un hidratant ce contine enzima SPF15. Gillette promite returnarea integrala a banilor in cazul clientilor nemultumiti.

 

Campania a fost conceputa in incercarea de a convinge barbatii sa includa in ritualul zilnic de ingrijire personala noua serie de produse Gillette.

Spoturile TV vor fi difuzate pe posturi importante din SUA precum ESPN, Sci-Fi Channel, TV Land TNT si TBS. Printurile urmeaza a fi publicate in revistele FHM, Maxim, Rolling Stone si Men’s Fitness.

Gillette Company, cu sediul in Boston, este lider mondial pe segmenttul produse de ingrijire a pielii pentru barbati. Acest segment cuprinde produse ca lame si aparate de rasprecum si solutii complete de de ingrijire dupa ras.

Data publicării: 7 aprilie 2004 | 14:39
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server