Noul venit in familia Coca-Cola va avea jumatate din cantitatea de zahar pe care o au produsele obisnuite Cola. In aceeasi ordine de idei cantitatea de carbohidrati si de calorii vor vi si ele reduse semnificativ.
“Consumatorii sunt adevaratii creatori ai acestei idei”, a declarat Doug Daft, presedinte si chief executive officer Coca-Cola. “Coca-Cola C2 a fost conceput astfel incat sa raspunda cererii de produse cola sarace in calorii, pastrand in acelasi tim inconfudbailul gust Coca-Cola”.
Aspectul grafic al ambalajul pastreaza logou-ul classic al Coca-Cola pe un backgound “rosu-Coca-Cola”, reusind astfel sa se obtina o distinctie vizuala clara intre Coca-Cola C2 si “steagul” brandului.
Pentru sustinerea lansarii noului produs, Coca-Cola a gandit o campanie media de sustinere ce va intra in forta o data cu venirea verii. Campania include difuzarea de reclame pe tv, radio, out-of-home si Internet.
In ultimii doi ani The Coca-Cola Company a lansat pe piata patru noi produse din categoria cola - Vanilla Coke (2002), Diet Vanilla Coke (2002), Diet Coke cu lamaie (2001), si, de curand , Diet Coke with Lime (2004).