nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Apa minerala plata “7 IZVOARE” a trecut din aceasta saptamana la sticla P.E.T. de 2 litri

Incepand din aceasta saptamana Ramprod SA  Branesti a introdus pe piata apa minerala plata “7 izvoare” in ambalaje PET de 2 litri. Pretul unei sticle de 2 litri este acelasi cu cel al sticlei de 1,5 litri.

Noul ambalaj va inlocui treptat sticla de 1,5 litri in care se comercializa pana acum apa “7 izvoare”.

 

Pretul sticlei de apa plata “7 izvoare” de 2 litri este acelasi cu cel al sticlei de 1,5 litri si anume 9400 de lei franco-beneficiar.

 

Schimbarea ambalajului face parte din noua strategie de marketing a imbuteliatorului dambovitean de apa plata care isi doreste pentru acest an o pozitionare intre primele cinci firme de profil din Romania.

 

In acest sens Ramprod SA Branesti pregateste o campanie agresiva de promovare care se va axa pe doua componente de comunicare si anume calitatea apei si pretul cel mai bun.

 

In acest moment apa minerala plata “7 izvoare” se comercializeaza in ambalaje PET de 0,5 litri, 2 litri, 5 litri si 19 litri (pentru dozatoare), urmand ca ambalajul de 1,5 litri sa fie retras de pe piata.

 

Apa plata “7 izvoare” provine dintr-un izvor situat la mare altitudine in Muntii Bucegi, in zona Scropoasa-Orzea, zona ocrotita a Academiei Romane.

 

Conform legendei, aici s-ar fi nascut Zalmoxe, zeul dacilor, iar apa de la “7 izvoare” ar fi cunoscuta ca fiind “apa sfanta a dacilor” sau “apa nemuriri” datorita calitatilor sale precum si a faptului ca nu a secat nici un centimetru in ultimii 2000 de ani.

 

In anii 1982-1983 chiar Nicolae Ceausescu a dorit sa inchida zona si sa exploateze apa de la “7 izvoare”  in interes personal, convins fiind,  in urma unor studii facute la acea vreme, ca apa plata de la “7 izvoare” are calitati regenerante si incetineste imbatranirea.

 

Investitia de captare si imbuteliere a apei de la “7 izvoare” s-a facut abia in anul 2002-2003 cand un grup de investitori dimboviteni a alocat aproximativ 10 milioane de dolari pentru a trage teava de inox de 11 kilometri din munte pana la statia de imbuteliere de la Moroieni si pentru a utila fabrica cu echipamente ultra moderne.

Data publicării: 14 martie 2005 | 14:38
tipăreşterecomandă

Citeşte:

O noua gama de produse L’Oreal pentru barbati

Logitech – vanzari record: 25 de milioane de WebCam-uri vandute

Din 21 martie, caravana MAGGI revine la Bucuresti

Saatchi & Saatchi se antreneaza impreuna cu Sensiblu pentru a celebra “eternul feminin”


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server