Eidos a hotarat sa sustina lansarea noului joc pentru console si PC “Hitman: Contracts” printr-o campanie de marketing in valoare de 3 milioane de lire sterline. Lansarea jocului coincide cu lansarea filmului “Kill Bill Vol 2”.
Jocul este continuarea lui “Hitman 2: Silent Assasin” care a avut incasari de peste trei milioane de dolari. Noul Hitman este asteptat in magazinele de profil la sfarsitul lunii aprilie si va beneficia de o puternica promovare atat la posturile TV cat si prin intermediul advertisingului in salile de cinema.
“Hitman: Contracts” este cea mai importanta lansare din 2004 a celor de la Eidos, aceeasi companie care a realizat seria jocurilor Tomb Raider.
Campania de publicitate din salile de cinema va fi lansata pe 23 aprilie, o data cu lansarea partii a a doua a filmului produs de Quentin Tarantino, “Kill Bill Vol. 2”. Atat campania TV cat si campania in cinematografe va fi sustinuta de o substantiala prezenta in outdoor prin intermediul posterelor, pe print, vor fi organizate promotii retail si va exista o sustinuta activitate de PR.
John Davis, director de marketing pentru Europa al Eidos, a declarat pentru revolutionmagazine.com: “Hitman: Contracts reprezinta cel mai important joc al nostru pe anul acesta, si am tinut sa reflectam importanta lui printr-o campanie de marketing si publicitara pe masura. Am pus la punct o campanie solida cu un potential foarte mare de patrundere in mediile vizate de Eidos si cu o frecventa a aparitiilor foarte ridicata, tocmai pentru a ne asigura ca jucatorii vor realiza ca ‘Hitman: Contracts’ este un titlu de joc ce nu trebuie sa lipseasca din colectia personala”.
‘Hitman: Contracts’ explora psihologia intunecata a meseriei de asasin platit si transpune jucatorul in pielea unuia dintre cei mai eficienti asasini ai lumii, Agentul 47. Eidos promite ca ‘Hitman: Contracts’ va fi jocul cel mai “tulburator si dinamic” din serie.