nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Noua campanie de imagine pentru STR8

Romsar Cosmetics lanseaza noua campanie de imagine STR8 care ilustreaza personalitatea masculina in cea mai pura forma a sa: pasiune si dinamism. Aceste atribute se regasesc atat in noul spot TV, cat si in machetele de presa si POSM-urile prezente in actuala strategie de comunicare.

Sloganul care insoteste noua identitate a produsului este «Men’s only», iar consumatorii carora li se adreseaza sunt barbatii intre 18 si 45 de ani, cu venituri medii spre mari si un stil de viata activ. Campania a demarat la 15 aprilie si se va intinde pe o perioada de patru saptamani.

 

Spotul de televiziune, intitulat «The Room», a fost filmat in Ucraina, la Kiev, timp de 4 zile in luna martie 2003 si produs in Grecia. Regizorul este Eric Barbier, productia fiind semnata A. Patsis, iar muzica B. Kourtaras. Adaptat pentru Romania, spotul este difuzat pe posturile Pro TV si Prima TV, in variantele de 15 si 30 de secunde.

 

In categoria apelor de toaleta destinate barbatilor, STR8 este lider cu o cota de piata valorica de 24,2% pentru perioada ianuarie februarie 2004. STR8 detine aceasta pozitie inca din anul 2001. STR8 a fost lansat in Romania de Romsar Cosmetics in urma cu sase ani si este un produs care apartine Casei Sarantis.

 

 

Romsar Cosmetics S.A. – una dintre cele mai importante companii de import si distributie pentru produse cosmetice de pe piata romaneasca - a fost infiintata in anul 1996, ca filiala a grupului GR. SARANTIS S.A. din Grecia.

 

La ora actuala, compania are 270 de angajati si peste 9.500 de clienti directi.

Romsar Cosmetics are, in afara sediului central din Bucuresti, 10 centre de distributie in principalele orase din tara: Timisoara, Oradea, Cluj-Napoca, Sibiu, Brasov, Galati, Iasi, Ploiesti, Constanta si Craiova.

 

In 2003, compania a realizat o cifra de afaceri de 20,6 mil. Euro, in crestere cu 12,5% fata de 2002.

Pentru acest an, tinta de vanzari stabilita de Romsar Cosmetics este de 24 mil. Euro, mai mult cu 16,5 procente fata de 2003.

Data publicării: 27 aprilie 2004 | 12:32
tipăreşterecomandă

Citeşte:

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Universal McCann a castigat conturile Chevrolet, Opel, Saab si Vauxhall pe 45 de piete din Europa

AdPrint discutat pe Bulevardul Publicitatii 106,2

Mmd Public Relations a fost desemnata “Noua agentie europeana de consultanta a anului” prin intermediul The Holmes Report


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server