Noua campanie de imagine pentru STR8

Romsar Cosmetics lanseaza noua campanie de imagine STR8 care ilustreaza personalitatea masculina in cea mai pura forma a sa: pasiune si dinamism. Aceste atribute se regasesc atat in noul spot TV, cat si in machetele de presa si POSM-urile prezente in actuala strategie de comunicare.

Sloganul care insoteste noua identitate a produsului este «Men’s only», iar consumatorii carora li se adreseaza sunt barbatii intre 18 si 45 de ani, cu venituri medii spre mari si un stil de viata activ. Campania a demarat la 15 aprilie si se va intinde pe o perioada de patru saptamani.

 

Spotul de televiziune, intitulat «The Room», a fost filmat in Ucraina, la Kiev, timp de 4 zile in luna martie 2003 si produs in Grecia. Regizorul este Eric Barbier, productia fiind semnata A. Patsis, iar muzica B. Kourtaras. Adaptat pentru Romania, spotul este difuzat pe posturile Pro TV si Prima TV, in variantele de 15 si 30 de secunde.

 

In categoria apelor de toaleta destinate barbatilor, STR8 este lider cu o cota de piata valorica de 24,2% pentru perioada ianuarie februarie 2004. STR8 detine aceasta pozitie inca din anul 2001. STR8 a fost lansat in Romania de Romsar Cosmetics in urma cu sase ani si este un produs care apartine Casei Sarantis.