In perioada 26-29 aprilie, BOS organizeaza "Advertising&Marketing Days". Evenimentul va avea loc in cadrul Academiei de Studii Economice, sala 2013 si va consta intr-o serie de conferinte axate pe tematici de actualitate din domeniile advertising-ului si marketing-ului.
Scopul "Advertising&Marketing Days" este de a fi un ghid practic pentru studenti si de a-i familiariza cu piata de advertising si marketing din Romania. Comparativ cu cele doua editii anterioare ale "Advertising Days" organizate in anii precedenti de catre BOS, "Advertising&Marketing Days" introduce conferintele pe teme de marketing si aloca o perioada mai lunga desfasurarii evenimentului.
"Advertising&Marketing Days" reprezinta una dintre actiunile ce fac parte dintr-un amplu proiect educational pentru studenti, prin care dorim sa construim una dintre cele mai puternice comunitati de studenti dezvoltate la ora actuala in cadrul unui ONG.
ABM Community este formata din doua comunitati: Advertising&Marketing Community si Business Community. Activitatea ABM Community consta in organizarea de seminarii, workshop-uri si conferinte pe teme de interes pentru studenti.
Colaborarile noastre din ultimii ani cu firme ca Leo Burnett, McCANN Erickson, Tempo, Headvertising, Kinecto, Cabinetul Calin Tatomir, KPMG, Raiffeisen Bank, etc sau publicatii precum Cariere si Campus au adus rezultate remarcabile pentru ambele parti implicate. De aceea dorim sa continuam acesta maniera de lucru alaturi de firme si institutii deschise acestei oportunitati", a declarat Gabriela Doicaru - responsabil PR BOS.
Data publicării: 2 aprilie 2004 | 12:53