nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Campanie pentru promovarea donarii voluntare si neremunerate de sange

Ieri, 31martie, la Institutul National de Hematologie,  din Str. Constantin Caracas  nr. 2-8,  a avut loc lansarea oficiala a „Campaniei pentru promovarea donarii voluntare si neremunerate de sange in randul tinerilor romani”.

Aceasta campanie este desfasurata in parteneriat de catre:

Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange (FDBS) cu sprijinul Institutului National de Hematologie Transfuzionala si

Centrul pentru Politici si Servicii de Sanatate (CPSS)

si se desfasoara in perioada martie 2004 - iunie 2005, beneficiind de finantarea Fondului Global de Lupta impotriva HIV/AIDS, Malaria si TB (GFATM) prin intermediul Ministerului Sanatatii. Valoarea totala a campaniei este de 280.000 USD.

Scopul proiectului este de a creste nivelul de constientizare a populatiei tinere in privinta donarii de sange, precum si de a motiva si fideliza tinerii sa participe la donarea voluntara si neremunerata de sange, dat fiind ca populatia nu este constienta de nevoia acuta de sange si nu exista o educatie adecvata in acest sens. In ultimele 6 luni ale anului 2002, cererea de sange a fost de 288.267 de unitati din care numai 75% a putut fi acoperita. Din acesta cerere 113.123 unitati au fost necesare numai pentru Bucuresti si, din pacate, la numai 40% din acest necesar s-a putut raspunde cu rezervele existente.

 

Totodata, aceasta campanie isi propune sa cultive spiritul voluntar in randul populatiei, astfel incat pana la sfarsitul campaniei sa existe 10.000 de donatori benevoli.

 

Aimee Bugner, presedinte FDBS spune: “Am vazut multe anunturi in care oameni disperati cer ajutor. Apelurile disperate functioneaza o data, de doua ori. Dar a n-a oara, orice om devine agasat si dezinteresat. Ceea ce incercam sa facem prin aceasta campanie nu este un efort de hei-rup, la disperare, ci o intelegere reala a faptului ca fiecare dintre noi putem sa devenim donatori fideli.”

 

Populatia tinta a proiectului este reprezentata de tinerii din Romania, cu varste intre 18-26 de ani, iar campania se va concentra in Bucuresti si alte sase oraşe universitare: Timisoara, Cluj, Sibiu, Brasov, Iasi, Constanta.

 

Obiectivele campaniei sunt:

- pana la sfarşitul primului an  2000 de persoane sa se prezinte la centrele de donare pentru a dona voluntar sange (aşa cum se va vedea din dosarele Centrului National pentru Donare de Sange) si in total 10.000 de persoane pana la sfarsitul proiectului

- pana la sfarsitul proiectului se estimeaza o crestere a nivelului de constientizare a populatiei tinere in privinta donarii voluntare de sange si a semnificatiei acesteia de la 8% la 40%.

Activitatile campaniei pana la sfarsitul acestui an:

Dezvoltarea si aplicarea unui chestionar pe 2700 de subiecti din tara si din Bucuresti, chestionar ce urmareste unificarea informatiei cu privire la donarea de sange (FDBS), doua studii OMNIBUS (CPSS) la inceputul proiectului (pentru a fi utilizat ca un instrument de referinţă pentru evaluarea rezultatelor proiectului) si  in luna a 10-a a proiectului (inainte de inceperea difuzarii campaniei mass media)

25 aprilie - vernisajul unei expozitii de desene ale copiilor cu tema: Donarea de sange. Copiii sunt elevi ai liceului Tonitza, iar expozitia va fi organizata de dl profesor Zoica in holul salii Radio (FDBS)

Mai - o noua expozitie de arta, in aer liber, pe aceeasi tema (FDBS)

Iulie si August - doua concerte in aer liber in Bucuresti si pe litoral (FDBS)

Elaborarea si distributia de materiale promotionale: afise, pliante, felicitari de Paste si de Craciun, baloane (FDBS)

Crearea unui clip TV care să promoveze donarea voluntara in randul populatiei tinta; pana la sfarsitul celei de-a 10-a luni a proiectului, clipul TV va fi realizat si gata de difuzare (CPSS)

Crearea unui spot radio si a unei machete de presa care să promoveze donarea voluntara in randul populatiei tinta;

Difuzarea materialelor realizate (clip TV, spot radio, macheta presa) in cadrul unei campanie mass-media ce va continua si in 2005 - lansarea campaniei media se va face in luna Octombrie 2004 (CPSS)

Campanie de relatii publice pe toata durata proiectului (CPSS)

Data publicării: 1 aprilie 2004 | 12:46
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Altex si Leo Burnett lanseaza Teletech

BenQ a ales agentia de PR&Publicity 4ACE pentru a ii reprezenta imaginea pe piata romaneasca

vladimirID face branding pentru TeamBridge

“Copiii urati ajung DJ la posturile radio”


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by