Romtelecom este cel mai mare operator de telefonie fixă din România, având peste 4,000,000 de abonaţi în reţea. Parte dintr-un amplu proces de restructurare şi reorganizare a activităţii după preluarea pachetului majoritar de la statul Român, campania de construire a noii imaginii Romtelecom este una de durată şi a implicat şi reorganizarea comunicării web. În urma unei licitaţii la care au participat cele mai importante agenţii web din România, Romtelecom selectat Green Pixel pentru a conduce procesul de redesign al site-ului şi refacere a comunicării online. Principalul obiectiv de comunicat a fost faptul că Romtelecom se schimbă, evoluează şi devine mai aproape de clienţii săi pe zi ce trece.


Ce am realizat ?

www.romtelecom.ro

Echipa Green Pixel a privit proiectul ca pe o mare provocare, în primul rând din perspectiva comunicării. În urma analizei detaliate a imaginii curente şi a obiectivelor de comunicare ale Romtelecom, am abordat o prezentare consistentă cu imaginea companiei dar în acelaşi timp curată şi orientată spre client. Pentru o bună gestionare a conţinutului, site-ul a fost lucrat pe platforma de Avandor Content Server, oferind Romtelecom largi posibilităţi de a folosi site-ul ca un adevărat instrument de marketing şi sondare a intereselor audienţei.

Pentru partea de ilustraţie, în cadrul proiectului au fost produse seturi de imagini tematice precum şi mesajele text ce însoţesc animaţiile. Impresia generală lăsată de website asupra vizitatorilor este una pozitivă (fapt confirmat de mesajele de felicitări primite de Romtelecom în urma lansării site-ului).

Echipa de proiect:  24 persoane
Parteneri: Xprim studio, Tradumond, Avandor.
Data lansării: Ianuarie 2004

inapoi | continuare:  RAEF