HIT Park (Parcul Industrial HIT) este un proiect finanţat de către Uniunea Europeană prin programul Phare, Guvernul României şi Consiliul Judeţean Bacău ce îşi propune să devină principalul centru de afaceri IT din zona Moldovei, prin atragerea celor mai importante companii IT din România, oferirea de condiţii optime de dezvoltare pentru firmele mici precum şi coagularea de relaţii de afaceri între acestea. Programat a deveni operaţional în anul 2005, HIT Park se află în construcţie într-o zonă protejata natural, şi beneficiază de cele mai bune condiţii atât de infrastructură cât şi tehnice.

Brief-ul de proiect a vizat atingerea unor obiective importante de comunicare: poziţionarea HIT Park drept centru de succes al afacerilor IT, principal coagulator al IT-ului în regiunea Moldovei, locaţie verde şi expunerea beneficiilor aduse către potenţialii clienţi într-o manieră prietenoasă şi caldă (având în vedere abordarea rece propusă de alte asemenea parcuri din România).


Ce am realizat ?

www.hitpark.ro

Green Pixel a produs identitatea HIT Park şi a poziţionat-o prin sloganul "home of the IT&C business" *. Maniera de realizare a acesteia exprimă elementele cheie necesare atingerii obiectivelor propuse: dezvoltare, identificare clară a segmentului IT&C, conexiuni (ce urmăresc o tendinţă naturală de creştere) şi cadru natural, verde.

De asemenea, responsabilităţile noastre în proiect au inclus realizarea pachetului de comunicare HIT Park reprezentat prin diferitele materiale tipărite şi outdoor utilizate in promovarea acestuia înainte şi după lansarea oficială din 2005.

Un punct important în proiect este şi site-ul web www.hitpark.ro, cu rol de teaser până la lansarea oficială a parcului, site ce urmează a fi transformat ulterior în portal de afaceri.

Servicii incluse: strategie de comunicare, copywriting, design de identitate, poziţionare, design şi producţie materiale de comunicare, strategie web, concept şi design web, content management, soluţii de marketing online.

* traducere "casă pentru afacerile IT&C"
Echipa implicată în proiect: 9 persoane.
Data lansării: Iunie 2004

inapoi | continuare:  a Hard Life