Google si rivalul sau Yahoo! au decis sa traduca in fapt restrictia pana la sfarsitul lunii in curs. Este de asteptat ca decizia Google sa fie implementata in toate zonele site-ului, iar in cazul Yahoo! nu va mai fi postata publicitate on-line la jocurile de noroc numai pe site-ul din Statele Unite.
Decizia vine in urma unor luari de pozitie foarte dure impotriva companiilor care incurajeaza jocurile de noroc on-line. Procurorii federali au chemat in judecata anul acesta mai multe companii media care au acceptat sa promoveze jocurile de noroc.
Actul normativ care va interzice jocurile de noroc in Statele Unite se afla in prezent pe masa Forului legislativ American, in ciuda faptului ca, spatamana trecuta, Organizatia Mondiala pentru Comert a decis ca initiativa reprezinta o incalcare a regulilor internationale de comert. Intre timp, modificarea preturilor anuntata de Google presupune o reevaluare a “valorii unui click” dat pe un banner publicitar postat pe portalul de cautare. Evaluarea se face prin intermediul programului Adwords detinut de Google, spune site-ul revolutionmagazine.com (h t t p : / / w w w . r e v o l u t i o n m a g a z i n e . c o m /) .