Campania combina noua tactica Brand Increase Guarantee cu o campanie agresiva de marketing initiata anul trecut care compara impactul publicitatii on-line cu tipurile traditionale de publicitate pe canale media obisnuite.
„Incercam sa ajutam oamenii de marketing sa ajunga direct la publicul lor tinta cu o pirdere de mesaj care se apropie de zero. Aceasta tinta este prioritara pentru Forbes”, a declarat James Spanfeller, president si CEO, Forbes.com (h t t p : / / F o r b e s . c o m) . „Am invatat din experienta ca putem avea mare succes, si suntem mandri sa lansam o noua provocare care va demonstra ca Forbes.com, prin comparatie cu media off-line, in cazul nostru prin comparatie cu The Wall Street Journal, versiunea tiparita, este cel mai bun mod de a directiona bugetele de publicitate ale companiilor.
Campania se va derula atat pe print cat si online prin intermediul Advertising Age, AdWeek, BtoB Magazine si prin alti parteneri Forbes precum MediaDailyNews sau (h t t p : / / m e d i a l i f e m a g a z i n e . c o m) . Bugetul campaniei nu a fost facut public.