Necesitatea de schimbare a identitatii companiei a aparut odata cu redefinirea misiunii si a valorilor organizatiei, ca urmare a dezvoltarii companiei si reorientarii acesteia catre o gama noua de produse turistice.
Conceptul creativ pentru care gmp/MAP Romania a creat materialele de promovare va aduce o schimbare majora in piata de profil in ceea ce priveste motivatia turismului de tip “leisure” si imbinarea intr-un mod original a acestuia cu turismul de “business”.
Lansarea noii imagini a Agentiei de tursim Tiriac Travel se va face la Targul National de Turism, care va avea loc in perioada 1-4 aprilie a.c. la ROMEXPO.
La campania de promovare, din partea agentiei gmp/MAP Romania lucreaza urmatoarea echipa: Mihaela Pascu – Director de Creatie, Claudia Mirica -Client Service Coordinator, Alexandru Schiopu - Senior Art Director, Alexandru Ioan Bratianu – Copywriter, Corina Maria Sarbu - Graphic Designer.
Din partea clientului, activitatile sunt coordonate de Radu Grigoroiu, Director Executiv si Cristina Vladau, Director de marketing si vanzari al agentiei de turism Tiriac Travel.