Pana la ora actuala noua agentii de publicitate si-au confirmat participarea la eveniment
Business Organization for Students(BOS), ONG studentesc, organizeaza in perioada 26-29 aprilie, "Advertising&Marketing Days". Destinat studentilor, evenimentul va avea loc in Academia de Stiinte Economice(ASE), sala 2013 si va consta intr-o serie de conferinte axate pe tematici de actualitate din domeniile advertising-ului si marketing-ului.
Pana la ora actuala si-au confirmat participarea agentii de publicitate ca LOWE&Partners, TBWA, Leo Burnett, Graffiti BBDO, Gravila&Asociatii, Babel Communication, Headvertising, Genius Advertising, Red Cell. Alaturi de cele opt agentii, la eveniment vor mai lua parte Lucian Mandruta, prezentatorul de stiri al emisiunii "Observator" - Antena1, reprezentanti ai Consiliului National al Audiovizualului si echipa HITMAIL - firma de marketing direct .
"Prin Advertising&Marketing Days dorim sa familiarizam studentii atat cu piata romaneasca de advertising si marketing, cat si cu tehnicile si conceptele specifice acestor doua domenii" a declarat Cezara-Maria Buhociu, presedinte BOS.
Comparativ cu cele doua editii anterioare ale "Advertising Days", "Advertising&Marketing Days" introduce conferintele pe teme de marketing si aloca o perioada mai lunga desfasurarii evenimentului.
"Advertising&Marketing Days reprezinta una dintre actiunile ce fac parte dintr-un amplu proiect educational pentru studenti numit ABM Community. Prin acesta dorim sa construim una dintre cele mai puternice comunitati de studenti dezvoltate la ora actuala in cadrul unui ONG" a mai adaugat Cezara-Maria Buhociu, presedinte BOS.
ABM Community este formata din doua comunitati: Advertising&Marketing Community si Business Community. Activitatea ABM Community consta in organizarea de seminarii, workshop-uri si conferinte pe teme de interes pentru studenti.