nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Probleme in abordarea targetului hispanic

Linia de bomboane Herhey’s Thalia a fost extinsa cu un nou produs numit Cajeta Elegancita. Linia de produse este dedicata  special populatiei hispanice din SUA.

Problemele au aparut cand comerciantii au trebuit sa segmenteze piata hispanica pe grade etnice. In State, 67% dintre hispanici sunt mexicani, iar termenul “cajeta”, care pentru mexicani este echivalentul caramelului, a starnit adevarate controverse lingvistice intre hispanici, pentru argentinieni avand conotatii sexuale puternice, iar portoricanii si dominicanii nefiind deloc familiari cu termenul. Desi necesitatea unei diferentieri intre populatia hispanica si mesajele publicitare adresate ei a fost demult semnalata, sa pare ca antreprenorii mizeaza inca mai mult pe potentialul produselor si nu se grabesc sa rezolve aceasta disputa.

 

Problema comunicarii cu populatia hispanica este in atentia marilor companii de ceva vreme. Ron Rogowski, analist la Forrester Research condamna lipsa de interes pentru acest segment: 80% din topul celor mai de succes companii pe piata americana nu au un site in spaniola, in conditiile in care 42% din populatia online este hispanica. Portalurile pentru cautarea unui loc de munca sau cele care se ocupa de operatiunile bancare au serioase carente in ceea ce priveste motoarele de cautare in spaniola sau likurile spre site-uri importante. Chiar daca unele site-uri se pot accesa in spaniola, pentru obtinerea unor informatii complexe sau de mai mare importanta trebuie sa te intorci la folosirea limbii engleze. De asemenea ad-urile in spaniola ar trebui sa aiba un link spre continutul serviciilor sau produselor promovate in aceeasi limba.

 

Se pare ca piata automobilelor este cea mai eficienta in crearea de site-uri in limba spaniola: Volswagen USA pregateste in martie primul sau site pentru piata hispanica din America, unde personaje animate vor prezenta povestea fiecarui model. Site-ul se va numi www.agarracalle.com, versiunea spaniola a mesajului VW “Drivers wanted”.  Compania Ford are de asemenea un site special cu continut adresandu-se antrprenorilor hispanici, numit “Mi Negocio” care functioneaza mai mult ca un liant intre comunitati, si nu promoveaza masinile, desi are un link catre site-ul web Ford, iar site-ul Toyota ofera si servicii adiacente, cum ar fi “free latin music downloads”.

Data publicării: 08 Martie 2005 | 09:27
tipăreşterecomandă

Citeşte:

3D Secure prin Romexterra Bank

Romexterra Bank lanseaza alte doua carduri VISA

Schering AG inventeaza contraceptivul starii de bine

Cristi Borcea se antreneaza pentru Liga Campioanelor- in "Academia Catavencu"

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server