nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Zapp Share Free, din nou pe catwalk

Exact cand saptamana modei de la Milano ajunsese la apogeu, serviciul de telefonie mobila Zapp, prin atelierul de creatie Gavrila&Asociatii, prezenta marelui public si criticii de specialitate noua si exuberanta colectie Zapp Share Free, la adapostul anodinului titlu “Grupuri 2”.

Un melanj rafinat de linii ferme si croieli indraznete, materiale vaporoase si imprimeuri fluide, noua colectie Zapp Share Free este un tribut adus comunicarii in grup, materializat prin doua metafore de ampla semnificatie sociala si culturala: Grupul Politicienilor Pasionati de S.F. si Grupul Hairstilistilor Lezati de Titlul de Frizer.

 

“De la Andy Warhol incoace ne straduim sa vedem ce se ascunde in spatele oglinzilor care compun imaginea de sine a unei societati. Am incercat sa trecem dincolo de aluzii si iluzii, sa ne imersam in cotidianul profund al unor micro-culturi din ce in ce mai relevante in peisajul macro-societal“, explica Alina “Dolce” Gavrila & Octav “Gabana” Gheorghe, Creative Director-ii atelierului.

 

“A fost un proces elaborat, o geneza dificila. Am temperat rosul incandescent al inspiratiei cu albastrul sobru al ratiunii”, adauga cei doi, care nu fac un secret nici din sursele de inspiratie ale celor mai noi creatii ce le poarta semnatura: “Robert Redeleanu si Ovidiu Caprita, de la Zapp, carora le apartine strategia delimitarii de nisa si a luarii in posesie a sintagmei “comunicare in grup”; trendurile atat de nedrept catalogate drept “fite” care isi pun amprenta asupra stilului de viata a omului modern si, nu in ultimul rand, contextul geopolitic intern, atat de oscilant intre agonie si extaz. Tuturor le multumim si le suntem recunoscatori”.

 

Din pozitia sa de mentor discret a noii colectii, Robert Redeleanu, Head of Marketing la Zapp a declarat: “In septembrie 2004 am incercat sa gasim o idee prin care sa luam in posesie teritoriul "comunicare in grup", largind cadrul de grup de business in care Zapp se cantonase de ceva timp. Dupa prima campanie, in care fetele mari consumatoare de apa plata cu lamiie au excelat in popularitate, noile spoturi vin sa exploateze in continuare un filon creativ extrem de generos.”

 

Cele doua executii au acumulat substanta artistica pe parcursul unui week-end, atat in locatie, cat si in studio. Liniile schitate ale storyboard-urilor au prins contur prin eforturile conjugate ale lui Sandor Bisztray (regia), Tudor Lucaciu (DP) si ale echipei Multimedia Est, coordonata de producatorul Dragos Valcu. Si in castingul acestui proiect a survenit o doza de impredictibil: cunoscatorii il vor recunoaste in primul cadru al Hairstilistilor pe creatorul Razvan Ciobanu, care si-a manifestat dorinta de a sprijini acest proiect din momentul in care a aflat de existenta lui.

 

Ecourile noii colectii nu au intarziat sa apara, prima “fashion victim” fiind chiar Tudor Lucaciu, catalogat la cateva zile distanta dupa aparitia spoturilor, pe un alt platou de filmare, ca fiind un membru al “Grupului Operatorilor Care Se Cred Pictori”.

 

Echipa atelierului Gavrila&Asociatii, implicata in aceasta lansare este compusa din: Alina “Dolce” Gavrila & Octav “Gabana” Gheorghe – Creative Director, Octavian “BoB” Toma – Art Director si Alex Strimbeanu – Copywriter.

Data publicării: 06 Martie 2005 | 18:47
tipăreşterecomandă

Citeşte:

3D Secure prin Romexterra Bank

Mercury Promotions a organizat cea de a patra editie a Conferintei de vanzari si marketing COCA-COLA HBC

Schering AG inventeaza contraceptivul starii de bine

Cea de-a doua zi de conferinte de la Gala Societatii Civile

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server