JWT l-a numit pe Craig Davis in functia de Worldwide Creative Director odata cu noua pozitionare a retelei adoptata la inceputul acestui an.
Avansarea lui Davis survine la doar 10 luni dupa ce fusese numit ca Chief Creative Officer al JWT pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa. In acest rastimp, Davis a schitat un nou set de 10 standarde care au menirea de a aduce creativitatea de la JWT cat mai aproape de tipul de “world changing ideas”, mergand de la nivelul cel mai de jos - “damaging ideas” pana la nivelul excelentei in creativitate - ”world-beating ideas”.
Craig Davis a trasat si criteriile de jurizare la AdPrint European Festival desfasurat in luna decembrie a anului trecut la Poiana Brasov. Acestea aveau la baza crezul sau conform caruia “daca simti INVIDIE este bronz; GELOZIE este Argint; UMILINTA atunci inseamna ca e Aur”.
“Este o mandrie pentru noi ca am reusit sa il avem ca presedinte al juriului pe viitorul Director de Creatie al retelei JWT”, afirma Andrei Bortun, Director General al Millenium Communications si Presedinte al AdPrint European Festival. Acest fapt confirma inca o data, daca mai era nevoie, valoarea si puterea celor care au juirizat de-a lungul anilor lucrarile inscrise la AdPrint.”
Inainte de a se ocupa de conturile JWT, Craig Davis a fost Director Executiv de Creatie la Saatchi & Saatchi Asia, retea pe care a adus-o pe primul loc intre retelele regiunii. Cu Saatchi a castigat peste 450 de premii la festivaluri internationale cum ar fi Cannes, Clio, D&AD, One Show etc.
In anul in care implineste 140 de ani, JWT a adoptat o noua directie avand in centru consumatorul de publicitate si noua sa viziune: ”fi acel lucru de care oamenii sunt interesati, nu ceea ce se interpune interesului lor”.
JWT, al carui nou slogan este “Time is the new currency”, este una dintre cele mai importante retele de publicitate, avand in prezent 300 de agentii in 86 de tari.