Unilever Icecream va sponsoriza Reality Show-ul difuzat in reteaua MTV Europe, “MTV Shakedown” gazduit de Wade Robson. Showul este un test pentru dansatorii care vor sa apara in cel mai recent videoclip al cantaretei Ashanti.
Emisiunea foloseste formatul Big Brother si urmareste concurentii non-stop 24 de prin intermediul camerelor de filmat ascunse. Concurentii vor fi supravegheati in timpul antrenamentelor zilnice de dans si au sansa de a castiga un contract pe un an cu una dintre cele mai importante agentii de dans din Marea Britanie si, mai mult vor participa in noul videoclip al cantaretei Ashanti.
Intelegerea cu Unilever include afisarea de bilboarduri in timpul emisiei precum si difuzarea de spoturi promotionale. Acestea vor fi publicate si pe cele 11 microsite-uri “MTV Wade Robson”. Acesta este al doilea parteneriat intre cele doua companii dupa ce MTV a semnat un contract pan-european de promovare cu Unilever in cadrul showului de anul trecut.
Emisiunea-concurs este prezentata si jurizata de coregraful Wade Robson, caruia i s-au alaturat Ashanti si coregrafii Lavelle Smith Junior si Litza Bixler.
Pe langa premiile traditionale, Unilever pune la dispozitia castigatorului rezerve de inghetata pentru un an de zile.