Pantera Roz si Metro Goldwyn Mayer revin in forta

Studiourile de film Metro Goldwyn Mayer au obtinut licenta pentru promovarea digitala a noului film Pantera Roz in Europa, Africa si Orientul Mijlociu.

 

Intelegerea a fost intermediata de Copyright Promotions, iar agentia care se va ocupa efectiv de promovarea filmului prin intermediul telefoniei mobile este Buongiorno Vitaminic. Campania numara peste 100 de imagini si videoclipuri extrase din film. Pelicula a reusit sa adune unele dintre cele mai sonore nume ale cinematografiei si scenei din momentul actual. Printre acestia se regasesc Steve Martin, Jean Reno si Beyonce Knowles, care si-au dat acordul ca imaginea lor sa fie folosita in cadrul campaniei.

 

Agentia a semnat deja intelegeri cu peste 35 operatori de telefonie mobila si parteneri media din Europa asigurand astfel un potential de 200 de milioane de consumatori.

 

In 2001 Copywright Promotions a semnat un contract cu KFC pentru lansarea unui meniu pentru copii bazat pe caracterul Pantera Roz. Campania s-a desfasurat in 500 de fast-fooduri KFC care s-a tradus in jucarii reprezentand Pantera Roz in diverse posturi: Elvis Presley, Pantera Roz maestro de karate, skateboarder si paznic al Comorii.