M&M - cea mai iubita pereche a Americii

Perechea de personaje animate de la M&M a obtinut titlul "America's favourite advertising icons", invingand "la puncte" mascota Pillsbury Doughboy.

Simpaticele bomboane insufletite, care au introdus sloganul „Melts in your mouth, not in your hand" (Se topeste in gura, nu in mana) au fost desemnate castigatoarele concursului care s-a desfasurat in cadrul seriei de evenimente „Advertising Hall of Fame" ce au durat o saptamana, in New York.

 

Primul eveniment, organizat de revista Advertising Week, a avut scopul de a identifica cinci caractere si sloganurile aferente, care au intrat in finala. M&M a iesit in fruntea unei armate initiale de 52 de astfel de personaje care au fost alese prin vot public pe Internet. Peste 600 de mii de persoane si-au exprimat votul on-line.

 

Perechea M&M a inturnit 22 de procente din voturile exprimate. In urma lor au venit mascota unei companii de asigurari „Afklac Duck" cu 14%, „Mr. Peanut" - mascota Planters cu 10%, „Pillsbury Doughboy" cu 9% si „Tony the Tiger, mascota Kellogs Frosted Flakes cu 6%.

 

Sloganul M&M „Melts in your mouth, not in your hands" a fost folosit pentru prima oara in 1954 si este creatia fostei agentii Ted Bates Worldwide. Azi brandul M&M, detinut de compnia Mars, colaboreaza cu BBDO Worldwide pentru strategia de imagine si campaniile publicitare.

 

Dintre toate sloganurile, „Melts in your mouth, not in your hands", a strans 17% din voturi. In urma acestuia s-au clasat sloganul Almond Joy and Mounds candy bars - "Sometimes you feel like a nut, sometimes you don't", sloganul Wendy’s - "Where's the beef?" si "A mind is a terrible thing to waste", sloganul Fondului Colegiilor United Negro.